Selamat Datang ke Ashikim Craft



Ashikim Craft

Menyediakan perkhidmatan atas talian untuk pelbagai produk kraft buatan tangan seperti untuk bingkai gambar, hiasan dinding, album, kad, buku tetamu, kotak hadiah & sebagainya mengikut permintaan & citarasa pelanggan.

Segala produk kraf dihasilkan dari tempahan pelanggan mengikut citarasa & tema yang dikehendaki.

Sebarang pertanyaan & maklumat lanjut, bolehlah menghubungi Ashikim Craft melalui:

1) FB Page : Ashikim Craft
2) Web: http://ashikim-craft.blogspot.com/
3) Email : ashikim.craft@gmail.com
4) Telefon : 0139638742

Terima kasih kerana mengunjungi & memilih Ashikim Craft.

Friday 23 March 2012

Handmade Gift Box

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

Semoga pengunjung Ashikim Craft sihat & sentiasa dalam keberkatan.

Kali ini saya ingin berkongsi tentang kotak hadiah buatan tangan (handmade gift box) yang baru saya siap kan semalam. Ini dia gambar kotak tanpa hiasan.


Saya bercadang nak hadiahkan kotak ini untuk guru-guru Umar & Muadz nanti, sempena Hari Guru. Lambat lagi kan,heheheh...saja saya buat awal, supaya tak terkejar-kejar dengan tempahan pelanggan yang lain. Isi kandungan kotak masih dalam pertimbangan, tapi sekurang-kurangnya ia boleh jadi kotak pensel kan.

Ini dia contoh kotak yang telah dihias.

 Pada yang ingin menempah untuk sebarang majlis, boleh hubungi saya awal ye, terima kasih...

No comments:

Post a Comment